پندار نو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
پندار نو

سایت مستقل و غیر وابسته به احزاب و گروه های سیاسی


    اوباما در کابل و انتحار در مسکو

    avatar
    admin
    Admin

    تعداد پستها : 7126
    Registration date : 2007-06-20
    20100329

    اوباما  در کابل و انتحار در مسکو Empty اوباما در کابل و انتحار در مسکو

    پست  admin

    ارسالی سوگند از کارته نو
    شما به این چهره های پلید پیام وطنی، مانند برقه پوش شریطه بنام سیل بین و مستعاردیگر بنام محمود کوچک یا شاید محمود هوتک نگاه کنید نا به ماهیت اصلی گروهک بدنام ونا بکار پیام وطنی یا حلقه 20 نفری پیوستون - ودان آشنا شوید. ضرورت به نامهای مستعار نیست. همه پوست شما را در فابریکه بوت آهو و کارخانه روده پاکی میشناسند.
    آیا فرومایه گی و دون همتی بیشتر ازین را در جایی دیده اید که ازیک ماه به اینسو با وقاحت وفلوته بازی با استفاده از نامهای مستعار علیه شخصیت اصلی( ستر جنرال پاک نهاد و روشن ضمیر نبی عظیمی) به دشنام و اتهام و قصه سازی مبادرت ورزیده اید.
    شما خود را رهروان راه و آرمان شهید نجیب الله معرفی میکنید.اگر راه و آرمان نجیب الله با چنین فرومایه گیها وپلیدیها عجین شده است، لعنت بر آن راه ؛ محمود هوتکها و فرهاد کوهستایها و مستعاریون دروغگو ، بی مروت وقصه پرداز !!!
    القصه ،
    شما گرداننده یکی از سایتها را عسکر گریز معرفی کرده اید.آن به پندار نا هنجار شما عسکر گریز مدت دوسال ونیم دوره مکلفیت خود را در شعبه لکچر ریاست سیاسی اردو سپری کرد وبیش از 150 بیانیه و لکچر رهبر دوم تان تر جنرال محمد رفیع یا " حیدر رسولی داکتر نجیب" را نگاشته است .
    اینست نمونه دروغسازیهای شما تهمتگران.
    به سرباز مملکت که تهمت میبندید به ستر جنرال راد مرد نبی عظیمی قهرمان چه بهتانهای شاخدار خواهید بست؟؟؟
    ................................
    از نجیب روشن تا نجرابی
    دراین روزها که بازار اتهامات سخت ناروا برضد افسران وطنپرست اردوی افغانستان توسط حلقهء خاصی از کودتاچیان نهم ثوری گرم است ، شخصی به نام نجرابی که خودرا افسر پیشین گارنیزیون کابل معرفی می کند، دشنام نامه های سرتا پا مبتذل، بازاری و بی اساس را به آدرس برخی از جنرالان با عزت اردوی افغانستان درسایت آزادی به نشر می رساند. اما این شخص اگر افسر گارنیزیون کابل بوده باشد، چگونه می نویسد که بعد از گذشت سال ها پس از مشاهدهء ویدیو کلپ ها متوجه شده است که سترجنرال ارکانحرب محمد نبی عظیمی یا دگرجنرال ارکانحرب نورالحق علومی با عملکرد خو د ها به باور های وی وسایر افسران اردو خیانت کرده اند؟ درحالی که آن وقایعی که در ویدیو کلیپ ها رخ داده است، دربرابر چشمان تمام سربازان و افسران گارنیزیون کابل و بسیاری از منسوبان قوای مسلح رخ داده بود و بنابراین نمی توانست از حوادث آن زمان مثلاً آمدن احمد شاه مسعود به گارنیزیون کابل بی خبر بوده باشد. واز سوی دیگرمن به حیث مدیر پیژند سابق گارنیزیون کابل می خواهم متذکر شوم که چنین شخصی با چنین نام وتخلصی درکتاب حاضری گارنیزیون کابل وجود نداشت.
    اما این که وی ایمل آدرس خود را می نویسد ، چیز زیاد مهمی نیست. زیرا هرشخص می تواند برای خود چند ایمل ثبت کند. مثلاً آقای نجیب روشن که در چنین ترفند ها مهارت دارد، وبا نام های مستعار ن. قیوم زی و غیره شب وروز به آدرس این وآن شخصیت دشنام می دهد، حالا که به کلی تجرید شده و حتی جناب دره وال مهمند نیز وی را شناخته است، بنابراین چاره یی جز اختراع نام های مستعار جدید مانند کوهستانی ونجرابی و ساختن ایمل های جدید وجدید تر ندارد تا مردم باور کنند که کسی که ایمل خودرا با این وضاحت وجرأت می نویسد وجود خارجی دارد ولی هرکس به ایمل مذکور پیامی بنویسد طبیعی است که جناب روشن آن را دریافت می کند.
    با عرض حرمت : دگروال ولی
    .................................



    سید محمد شاه پیکر از لندن فعلا در آبنای بیرنگ

    یکی از سایت والا ها که خوش دارد خود را گرداننده سایت ؟ آزادی؟ کند، نیم خبر بی بی سی را باعجله خوانده بود و با همان شتابزده گی درباره خبر نوشت:

    سفر غير منتظرهء رئيس جمهور «اوباما» به افغانستان!

    عجب اينکه، آقای کرزی فقط يک ساعت قبل از ورود اوباما به ميدان هوايی بگرام، از اين سفر آگاه شده است؟!

    معمولاً اشغالگران امريکايی و انگليسی به افغانستان سفر های مخفی و «غير منتظره» به عمل می آورند و دليلش نيز معلوم است. اما اينبار تعجبش در آنست که از سفر آقای اوباما که اولين سفر او بعد از انتخابش به افغانستان می باشد، حتی در بی خبری آقای کرزی صورت گرفت و آن دست نشاندهء مزدور، فقط يک ساعت قبل از فرود آمدن طيارهء آقای اوباما در ميدان بگرام، آگاه شد. دليل چنين مخفی کاری را بايد «خسروان» دانند!!

    تفصيل اين خبر را با کلک لينک ذيل دنبال کنيد:
    http://www.bbc.co.uk/persian/afghanis ... 9_obama_afghanistan.shtml



    اصلا سایت آزادی دو جعلنگار و بهتان نویس دارد :
    نجیب روشن
    نصرت مهمند
    هردو از وابسته های گروه سلیمان لایق اند.
    وظیفه صلی آنها تخریب نیروهای مترقی و جعل رویداد ها است.چندی پیش اینها بر مبنای عقده گشایی خود با نویسنده توانا و جنرال وطنپرست نبی عظیمی جدال را به راه انداختند و تا توانستند با استفاده از نامهای مستعار و پیام وطنی ها و وبلاگ روغ لیونی ( صفوف حزب امینی وطن ) به نشر لاطلایات و افتراهات در باره به اصطلاح کودتای 1371 پرداختند. از اظهارات عبدالوکیل وزیر خارجه و عبدالرحیم هاتف معاون اول رییس جمهورنمایان گردید که حضرت طبیب نجیب الله از آغاز تا انجام کودتا ها ،رجریان مداکرات با اشرار را رهبری میکرد و در فرجام باری بر ضد تیم خود و باری بر ضد مخالفین خود دست به کودتاها زد ،اما وقتی نتیجه نداد ، لشکر حزبی را در دشتهای سوزان سیاست رها و فرار کرد.

    ...
    اما حرف در جایی دیگر است. جناب نبی عظیمی در نوشته تاریخی و پرمحتوای خود به سایت چلان آزادی نجیب روشن تفهیم کرد که وقتی آدم به این اندازه غلطی املایی و انشایی داشته باشد و حداقل یک جمله را درست نوشته نتواند ؛ چرا به ناحق خود را گرداننده سایت سیاسی قلمداد کند.
    این حرف موجب آن گردید تا شراره های عقده حقارت در بدن آزادی ستیزها فوران و غلیان کند و جناب عظیمی را زیر تازیانه جفنگ ، چرند ، اتهام ، بهتان ، قصه سازی و دروغ بگیرند. این دو بهتان نگار و چرند پرداز گاه چادری نکبت بار نجرابی نام افسر گارنیزیون پنجاب را به سرکردند و گاه دامن زنانه عمر شمس و صبور شمس را بر علیه آقای نبی عظیمی به تن کردند و در میدان پیام وطنی ها به رقص پرداختند.

    پیام وطنی یک گروه بدنام ، جاهل ،بت تراش ، قبیله پرور و احساساتی است که از جانب آی اس آی پاکستان برضد نیروهای مترقی افغانستان هدایت میگردد و افراد روی پرده آن ودان ، پیوستون و... اند. این گروه از نجیب الله موسیچه بی آزار و بت میسازد و به غیر از او به همه اعضای ح.د.خ.ا نفرین میفرستد. سایتهای آزادی و وبلاگ روغ لیونی به پروژه پیام وطنی پیوسته اند و در خدمت آی اس آی قرار دارند.

    ده در کجا در ختها در کجا ، چرا مطلب سفر او با ما به این حرفها کشید؟

    میخواستم بیان کنم که تحلیل سیاسی سایت چلان آزادی همانند حرفهای وبلاگ چلان روغ لیونی گپهای هوایی است.
    این همه ناشی از فقدان دانش سیاسی میگردد.
    آقا!
    شاید اوباما کمربند خود را نبسته بوده باشد که کرزی از سفرش آگاه بود.
    اوباما ،گلو ، ملاعمر ، فهیم و دیگر رهبران و جلمرغان جهاد همه علمبرداران یک سیاست اند.
    اینها تا وقتییکه راه را برای تعمیل استراتیژی های مهلک منطقوی و جهانی پنتاگون و سیا هموار نساخته اند در افغانستان میمانند و کشور را متشنج نگه مییدارند .
    اینکه اوباما کابل می آید و فردای آن بمها در مسکو منفجر میشوند ، تصادفی نیست.این لشکر طیبه را بوش و اوباما رهبری میکند نه خدای بیردییف . فقط چند سیاستمدار کودن و ودکایی روس شاید قضیه را بی اهمیت جلوه دهند و مانند سایت چلان آزادی بگویند: کرزی بی خبر بود...

    برخیز اندیوال!!!
    نه املا داری و نه تحلیل .فقط همین چند حرف تکراری را در مورد رهبران سالخورده و عزلت نشین ح.د.خ.ا زمزمه میکنی.مزه آهنگت هم رفته و سایتت هم مثل سایت روغ لیونی پوچ شده است.

    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

    avatar

    پست الخميس 1 أبريل 2010 - 2:09  admin

    وزیر خارجه روسیه دیدگاه تارنمای پندار در پیرامون انفجار های را مسکو تایید کرد.
    اوباما  در کابل و انتحار در مسکو Anschlag_Moskau_31_maxsize_735_490

      مواضيع مماثلة

      -

      اكنون الإثنين 6 مايو 2024 - 22:28 ميباشد